Milli futbolcu Orkun Kökçü, ABD karşısında alınan 3-2'lik galibiyetin ardından yaptığı değerlendirmede, "Ülkemizi az da olsa sevindirebildiysek ne mutlu. Bu da deneyim oldu. İnşallah nice Dünya Kupası'na katılırız" ifadelerini kullandı.
FIFA 2026 Dünya Kupası D Grubu üçüncü ve son maçında ABD'yi 3-2 mağlup etti ve şampiyonaya 3 puanla veda etti.
Karşılaşmanın ardından milli futbolculardan Orkun Kökçü, değerlendirmelerde bulundu.
Orkun Kökçü maçın ardından şunları söyledi:
"Bu maçta galibiyet almak önemliydi. Çünkü ortada onurumuz ve şerefimiz vardı. Onu kurtardık. Herkesin öz eleştiri yapması lazım! Bunu biz ve ülkemiz hak etmedi. Çok şey söylenebilir ama zamanı değil. Ülkemizi az da olsa sevindirebildiysek ne mutlu... Bu da deneyim oldu. İnşallah nice Dünya Kupası'na katılırız."