Milli futbolcu İsmail Yüksek: "Onurumuz ve gururumuz için oynayacağız
Milli futbolcu İsmail Yüksek, FIFA 2026 Dünya Kupası'nda ABD ile oynayacakları maç öncesinde yaptığı açıklamada, "Ülkemizin yüzünü bir nebze olsun güldürmek istiyoruz bu maçtan puan alarak. Elimizden ne gelirse mücadele etmeye çalışacağız son dakikaya kadar" dedi.
A Milli Takım, FIFA 2026 Dünya Kupası D Grubu'ndaki 3. ve son maçında ev sahibi ülkelerden ABD ile karşı karşıya gelecek.
Karşılaşma öncesi milli futbolcu İsmail Yüksek, yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu.
Milli futbolcu yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:
"Tahmin edilebileceğiniz üzere çok da iyi değiliz mental olarak. Elendiğimiz için çok üzgünüz. Her şeye rağmen bu maça çok iyi şekilde hazırlandık. Ülkemizin yüzünü bir nebze olsun güldürmek istiyoruz bu maçtan puan alarak. Elimizden ne gelirse mücadele etmeye çalışacağız son dakikaya kadar.
İnşallah buradan puan alan ekip biz oluruz. Her futbolcuya nasip olmuyor Dünya Kupası'nda forma giymek. Çok şanslı bir grubuz. Götürebildiğimiz yere kadar götürmek istedik ama yapamadık, ülkemizi üzdük. Elimizden ne geliyorsa vermeye çalıştık sonuna kadar ilk iki maçta, sonucu alamadık. O topu afedersiniz kaleye sokamadık. Bu son maçımız. Onurumuz ve gururumuz için oynayacağız."
Japonya ile İsveç, Dünya Kupası'nda el ele turladıSpor
FIFA 2026 Dünya Kupası gol krallığı sıralaması!2026 Dünya Kupası
FIFA 2026 Dünya Kupası'nda taraftar rekoru kırıldı
Meteoroloji'den hafta sonu için sıcaklık uyarısı
Vincenzo Montella'dan 7 değişiklik
Arda Güler'den tarihe geçen gol
Seferihisar Belediyesi İmar ve Şehircilik Müdürü Esin Uysal tutuklandı