Galatasaray'dan UEFA önlemi: 20 milyon euro ödeme yapılacak
Galatasaray 20 milyon euroluk futbolcu alacaklarını ödeyerek borçsuzluk kağıdını UEFA'ya gönderecek.
Galatasaray'da transfer döneminin başlamasının ardından gözler takımdan ayrılacak ve takviye edilecek isimlere çevrilirken sarı-kırmızılı yönetim, 20 milyon euroluk futbolcu alacaklarını ödemeyi planlıyor.
UEFA'YA BORÇSUZLUK KAĞIDI GÖNDERİLECEK
Türkiye Gazetesi'nin haberine göre sarı-kırmızılılarda yönetim, transferden ziyade önceliği takıma verdi. Başarılı takımı mağdur etmeme kararı alan yönetim, futbolculara 15 Temmuz’a kadar ödeme yapacak. İki aylık taksitler hesaplara yatırılacak ve UEFA’ya borçsuzluk kâğıdı verilecek. Toplam rakamın ise yaklaşık 20 milyon euro civarında olduğu öğrenildi.
İKİ SPONSORDAN TOPLAM 15 MİLYON EURO
Öte yandan ligde üst üste beşinci şampiyonluk hayali kuran, Şampiyonlar Ligi’nde de çıtayı daha da yukarı çeken G.Saray, sponsorluk gelirlerine devam ediyor.
Sarı-kırmızılılar, iki şirketle sözleşme uzattı. Forma sponsorluğundan G.Saray Kulübü’nün kasasına sezon başına 15 milyon euro girecek. Başarıya paralel olarak kulübün marka değerini de yukarı çeken yönetim, kulübe yeni kaynaklar oluşturmaya devam edecek.
Cristiano Ronaldo, Lionel Messi'den fark yedi: İşte tüm zamanların en golcüleriSpor
Yapay zeka YKS'de 11 yanlış yaptı
Brezilya'da sıcak hava balonu alev aldı: 8 ölü
Ankara'daki feci kazada ölen genç adam, hastaneden birliğine dönüyormuş
Rusya’da şiddetli fırtına ve toz bulutu masalsı görüntüyü ortaya çıkardı
Geleceğin süperstarı AJ Dybantsa, Washington Wizards tarafından 1. sırada seçildi