Eyüpsultan'da pastanede gaz kaçağı; 5 kişi etkilendi
Eyüpsultan'da pastanenin bodrum katındaki imalathanede meydana gelen doğal gaz kaçağından etkilenen 6 çalışan hastaneye kaldırıldı. Olay nedeniyle 4 katlı bina tedbir amaçlı tahliye edildi.
Olay, akşam saatlerinde Rami Yenimahalle Mahallesi Mazharbey Caddesi'nde bulunan pastanenin imalathanesinde meydana geldi. İddiaya göre, imalathanede çalışan bir kadın işçi yarı baygın halde dışarı çıkarak doğal gaz kaçağı olduğunu söyledi. Bunun üzerine bodrum kata inen çevredekiler, gazdan etkilendikleri değerlendirilen 5 kişiyi dışarı çıkardı. İhbar üzerine olay yerine sağlık, polis ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Polis ekipleri çevrede güvenlik önlemi alırken, gazdan etkilenen 6 kişi sağlık ekiplerinin olay yerindeki ilk müdahalesinin ardından ambulanslarla hastaneye kaldırıldı. Olay yerine gelen İGDAŞ ekipleri inceleme başlatırken, 4 katlı bina tedbir amaçlı tahliye edildi.
'İÇERİDE BAŞKALARININ DA OLDUĞUNU SÖYLEYİNCE AŞAĞIYA İNDİK'
Gazdan etkilenenlere yardım eden Uğur Ok, "Bizde burada esnafız. Burada ki arkadaşları gördük. Yerde yatıyorlardı, müdahale ettik. Ambulansı aradık. Doğal gaz zehirlenmesi ya da klima gazı zehirlenmesi olabilir. Bizde tam olarak bilmiyoruz. Çalışanların birkaç tanesi kendisini dışarı atmıştı, baygınlardı. O arkadaşlar içeride başkalarının da olduğunu söyleyince mahalleli olarak aşağıya indik. diğer arkadaşları da çıkarttık. Şuanda kendilerine geldiler, konuşuyorlardı. Yine de tedbir amaçlı ambulansla hastaneye kaldırıldılar" dedi.
Tekstil fabrikasındaki yangının zararı 17 milyon avroGündem
Altında rekor bekleyenler ters köşe oldu
Kazada uçuruma yuvarlanan cip hurdaya döndü
Beşiktaş'tan duygusal veda! Trabzonspor'a transfer oldu
ABD'den İran'ın petrol satışına geçici izin
İniş takımı arızalanan SunExpress uçağı paniğe neden oldu