Fransa'da Ebola alarmı: 5 kişi karantinaya alındı
Fransa Sağlık Bakanı Stephanie Rist, ülkedeki ilk Ebola vakasıyla temas ettiği düşünülen 5 kişinin tedbir amaçlı karantinaya alındığını bildirdi.
Fransa Sağlık Bakanı Stephanie Rist, ülke basınına Ebola vakasıyla ilgili açıklamada bulundu. Dün Kongo Demokratik Cumhuriyeti'ndeki (KDC) insani yardım misyonundan dönen bir doktorda Ebola virüsü tespit edildiğini anımsatan Rist, söz konusu kişinin deneyimli bir doktor olduğunu kaydetti. Rist, uçağa bindiği sırada herhangi bir belirtisi bulunmadığını ve virüsün bulaşıcı olmadığını aktardı.
Uçuş sırasında baş ağrısı şikayeti olan doktorun durumu ilgililere ilettiğini söyleyen Rist, doktorun uçak inince hastaneye götürüldüğünü ve 21 günlük karantinaya alındığını ifade etti. Rist, uçakta doktora yakın olanları araştırdıklarını vurgulayarak, doktorla temas ettiği düşünülen 5 kişinin tedbir amaçlı karantinaya alındığını duyurdu.
Dünya Kupası'nın en kötü rekorlarından biri A Milli Takım'a ait: Sadece iki takım kaldı
Kahramanmaraş'ta yangın faciası: 3 kişi yaşamını yitirdi
Avrupa'ya seyahat edecekler dikkat! Uyarı üstüne uyarı geliyor
Borsa günün ilk yarısında yükseldi
Venezuela'da can kaybı artıyor! En az 164 ölü, 971 yaralı